Dobór pracowników

image Masz swoją firmę, ale samemu ciężko Ci już ją prowadzisz, bo cały czas się rozwija i masz zapotrzebowanie, potrzebujesz ludzi do pracy? Wiadome, to jest normalny zabieg, gdy ktoś ma swoją firmę. Ale zanim wybierzesz pracowników do swojej ekipy, to sprawdź ich referencje, dowiedz się od innych pracodawców u których pracowali wcześniej, czy byli z nich zadowoleni itd. jeśli Ci zależy na dalszym rozwoju swojej firmy musisz dobrać do siebie specjalistów, tak aby nie przynosili oni Tobie szkód, ale polepszali zyski Twojej firmy. Przeprowadź wstępną rozmowę z każdym z osobna. Dowiesz się wtedy o tym człowieku rzeczy , które Cię interesują. Zrób odpowiednią i najlepszą dla Ciebie selekcję spośród zgłoszeń. Jeśli już będziesz miał wybraną grupę swoich przyszłych pracowników to zrób im szkolenie, powiedz co mogą, a czego nie. Ustal od razu jasne zasady, Twoje wymagania. Musisz od początku to wszystko im powiedzieć, żeby później oni „nie weszli Ci na głowę”. Pamiętaj, że tu chodzi o przyszłość Twojej własnej firmy.

Comments are closed.